Söndag...

Då var det söndag idag ja. Vaknade upp vid 10 tiden. Gick ner och åt frukost. Skulle göra mannagrynsgröt, men klantig som jag är så brände jag skitet. Så det blev två mackor och cornflakes istället.
Tjeckade tv och slappa en stund. Sen gick jag ut i trädgården och la mig på studsimattan och solade någon timme. Skönt.
Har fått lite mer färg nu, och det behövs.

Sen blev det dusch och sånt.
Har precis ätit en macka och ska snart gå bort till Alexandra. Då hon är snäll och kör mig till jobb och hämtar mig ikväll.
Hade jag tagit bussen hade jag kommit försent och jag hade inte kommit hem efter jobb eftersom där inte går någon buss 21:30 på söndagar. That sucks. Så hon är snäll och ställer upp, och det uppskattar jag.

Imorgon blir det jobb igen, 7:30-14:00. Drygt. Efter det blir det hem och pressa någon timme i solen igen.


Vi hörs ikväll :)
Hoppas det inte är lika stressigt på jobb ikväll som igår.
kita » 2009-06-28 | 14:57:26
URL: http://kita.blogg.se/

Klart jag ställer upp =) vet hur cp bussarna är på helgerna !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!