Svett & ambulans

Jobb idag då. Fast jag jobbade till 4 så gick det ovanligt fort. När klockan blev kvart i fyra bestämde sig sjuksköterskan för att skicka iväg en av våra vårdtagare med ambulansen. Så blev några minuter övertid idag, men skit i det.
Sen bestämde jag mig för att gå innan ambulansen kom, två personal var ändå kvar och alexandra stod på parkeringen och väntade. Hon slutade halv fyra, och jag fyra. Så jag åkte med henne hem.
Inom Spiggens en runda också då hon skulle handla rått mat.

Sen blev det hem och vidare till Willys för att inhandla mat till mig till nästa vecka.
Mamma och dom åker på lördag ju. Borta en vecka! skööööönt.


Imorgon är jag ledig. Sååå jävla skönt.
Ska dock vara på körskolan 11:40 för att ha teori med min körlärare. Känns som det behövs nu innan det är dags..
Wish me luck..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!