Torsdag - nära veckans slut

Den där teorin såg jag inte röken av igår ska jag säga er. Efter elisabeth slutade jobba så kom hon hit och vi stod ute på gatan och pratade i 1 timme kanske?
Fyfan.. Den resan som vi ska göra, jag längtar som fan. Det ska bli sååå jävla roligt.
Hon,jag & bilen.. KÄÄRLEK!

Somnade på 10 min igår, vilket behövdes. Fast jag är ändå snor-trött idag.
Ska åka hem med Alexandra idag som också slutar 16.

Nu ska jag käka upp min macka sen åka till jobb.
Hoppas det inte blir såååå varmt idag.
Elisabeth » 2009-06-25 | 20:00:38
URL: http://sutt.blogg.se/

Hej gumman <3



Längtar såå mega mycket efter vår resa, det kommer bli jävligt skoj .. :) Hoppas jag..



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!