Uppskrivning & mamma 40 år

Tårarna sprutar som fan ur mina ögon nu. Jag är sååå jävla nervös så jag inte vet var jag ska ta vägen. Detta är hemskt, riktigt jävla hemskt.
Sov inte mer än 4 timmar inatt, upp när klockan ringde 05:00. Ta sig till jobb, jobba till 14. Hade SJUKT mycket att göra idag också. Efter jobb åkte jag ner till körskolan för att ha repetionslektion innan uppskrivningen, och sen hade jag individuell teori med min körlärare. För imorgon är det DAGS FÖR  UPPSKRIVNING......
Jag är såå sjukt nervös. Jag skakar, och det är inte lite heller. Detta är den värsta dagen jag varit med om.
Fy fan. Och hur jag är imorgon innan det börjar, vill jag inte ens veta. Herregud.

Elisabeth kommer snart och hämtar mig, vi ska till Matte med Tobbe. Dom ska grilla och sånt, och jag ska hänga på. Har redan ätit också för den delen.
Sen ska elisabeth sova hos Tobbe inatt, och jag med. Då han bor i bjuv och elisabeth har lovat att köra mig till vägverket imorgon. Sen ska jag jobba imorgon också för den delen. 15:45-21:00
DRYGT!


Nej nu ska jag packa det sista.
Puss!


Wish me luck inför imorgon. Kl 11.00 sitter jag på vägverket och genomför provet.



BTW, GRATTIS MAMMA PÅ 40 ÅRS DAGEN !!


Cecilia » 2009-07-01 | 13:17:34
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Klarade du det ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!