Värmeslag !!

Fyfan. Denna värmen tar kål på mig alltså. Det är så jävla varmt. Det är överdrivet varmt.
Och ja jag klagar, det kommer jag alltid göra när det är varmt. Jag hatar värme, jag hatar sommaren. Fy fan.
Jag nöjer mig med vår & höst.
Nu är där säkert någon dum jävel som läser min blogg som tänker att jag ska sluta klaga.
Men testa ni att jobba inomhus i 30 graders värme där ni rör på er hela tiden och sitter endast ner när ni har rast i 30 min.
DÅ hade nog fan ni också klagat.

På nätterna vaknar man av att svetten rinner av en. Det är hemskt. Verkligen hemskt.

Iallafall...
Jobbade till 14 idag. Tog bussen ner till Citygross och mötte upp elisabeth. Handlade lite på city gross sen satte vi oss utanför och snacka en stund. När klockan blev tjugo i tre gick jag bort till körskolan för att ha min allra sista körlektion.
Och Cattis min körlärare sa det till mig innan jag satte mig i bilen att det märks att jag är skit nervös och mitt tempo är i 200 typ. Sen berättade jag lite för henne att min polare (Alexandra) klarade körkortet förra veckan och jag har sån press på mig nu o.s.v. Men hon lugnade nerverna ganska snabbt på mig.
I övrigt gick körlektionen bra, förutom mitt tempo. Jag måste sakta ner. Haha!

Efter körskolan mötte jag upp mamma nere i stan, för hon skulle klippa sig. Sen gick vi en sväng till City gross.
Där det stod tre st citygross-gubbar, 2 väktare och 3 polismän. Dom tog in en kille som förmodligen snott något =P
COOLT vettu.. Inte ovanligt dock.

Nu ska jag snart börja städa, det ser hemskt ut här. Kläder precis överallt.
Sen ska jag möta upp Alexandra, ska låna en bok av henne till körskolan. Måste läsa på så mycket jag kan nu innan uppskrivningen. Aaaah !!

Imorgon är det jobb 7:30-16:00.
Sen är jag ledig på fredag, och det ska bli såååå skönt !! :)



HerråååååååÅÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!