090302 - Måndag / skola

Sitter i skolan och har projektarbetes lektion. Fast vi börjar inte med projekt arbetet förräns nästa termin tydligen.
Så i uppgift har vi att söka på internet om en massa onödiga saker. Men det måste göras!
Ska på tal om skolan säga upp mig på svenskan & engelskan. Anser att jag inte behöver det. Att jag inte får ut något av det. Ska prata mer om det med min mentor när vi ska ha mentorstid.


Annars har jag inget planerat idag. Mer än skolan.
Blir nog att städa. Ser hemskt ut där hemma. Så det är nog en bra plan.


Nej, nu måste jag fortsätta söka om ointressanta saker.
Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!