090303 - Tisdag

Igår då, så kom Jonna & Martin till mig en sväng. Blev mer att dom hjälpte mig med min engelska.
Tills datorn började fitta sig. Stänger av sig själv :S Så jag började att bränna ut allt som jag ska spara. (bilder+musik)
Och idag ska jag då börja formatera om den totalt. Hemskt. Ångest bara av tanken för tusan.
men det måste göras. Vill gärna ha en dator som fungerar.
Så jag hoppas att formateringen ska göra någon nytta.

Skulle egentligen ha åkt till Jonna idag. Men känner att jag har för mycket att göra hemma.
Engelska arbetet ska vara klart & datorn ska fixas. Plus annat mög. Matte har jag kvar att göra & städa lite hade inte skadat. Så med andra ord har jag röven full när jag kommer hem vid 16.

Nu 12:40 ska jag ha rättskunskap. Anna har gått hem. Mådde inte bra, och hade ont i benen. Konstig jäkla graviditet det dära :S haha.
Sen efter rättskunskap är det svenska som gäller. Sen slutar jag 15:50. Och då har jag haft den jobbigaste dagen i veckan avklarad! :D



Hejsvejs!

Alexandra » 2009-03-04 | 22:24:34
URL: http://egodiiva.bloggsida.se

min gör likadant!! skit störigt! hjälpte det att formatera? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!