090304 - Onsdag - Ny piercad!

Hejhej.

Skola idag som vanligt. Hade svenska & matte sen slutade jag kl 12. Åkte hem, käka lunch & sen till landskrona igen. Fixa lite på banken, sen vidare till Helsingborg där jag mötte upp Jonna & Marina.
Fika på espresso house. Sen åkte Marina hem & jag och jonna gick till House of pain där vi mötte upp martin.
Jag piercade min vänstra nippel... STOLT! Nu har jag i båda !!! :D

Sen körde vi hem till martin där frallan väntade, sen ner till house of pain igen för frallan skulle pierca sitt öra :D
Sen körde vi hem till frallan och hämta hans saker, och vidare till Marina.
Jag,jonna & maritn körde sen till mc donalds, sen hem till martin & titta på Johan glans.

& nu sitter jag här.

Imorogn blir det skola till 14:10, sen till hbg för att martin ska pierca sina nipples!! :D



Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!