090305 - Torsdag

Får väl börja med att säga grattis till Alexandra på sin 19års dag. Grattis grattis.
Hoppas nu du känner dig riiiiiktigt gammal också! :D

Sitter i skolan. Har haft matte nu fram tills tolv. Hade test i det på kapitel 1. Svarade på allt utom 2, då jag fick hjärnsläpp.
Och imorse hade vi naturkunskap. Ska skriva om olika sorters energislag. Jag fick värmepump, vilket är skit bra. För det har vi hemma. Så kan samla in en massa information av pappa :D

Efter skolan ska jag åka till Helsingborg. Idag igen. Tur att jag har mitt busskort.
Ska träffa upp jonna & marina på espresso house för fika. Tror vi bestämde det iallafall? Eller är det bara jag som yrar..
Efter det ska vi träffa Martin & kanske frallan(?) på House of Pain. För idag är det Martins tur att pierca sina bröstvårtor.
Och Jonna ska kanske göra den ena. Eftersom hon inte bokat tid, så ska vi se om han kan klämma in henne snabbt. Han kunde ju det igår med mig, och då var där fullbokat, så då kan ha säkert det idag också! :D

Är lite öm idag. Men inte så överdrivet mycket. Så det är bra! :D
Jag kan knappt fatta det bara. Jag har tjatat hur länge som helst på att jag ska göra vänstra, men har inte haft pengar till det, eller mod. Men nu igår, så blev det så.Haha!

Ja nä, nu ska jag surfa runder lite på nätet innan vi ska ha samhäll 12:40-14:10 sen slutar jag :)



Herrå!
Kita » 2009-03-06 | 17:46:01

Tack :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!