090307 - Lördag

Skola igår till 14:10. Fick dock sluta 14 för jag skulle hinna med bussen. Tackar jag för! :)
Hem, packa snabbt som tusan. Sen vidare till landskrona för att ta tåget till Helsingborg :)
Var hemma hos jonna strax efter 16. Pratade lite skit, och umgicks.
Kl 6 var det middag. Potatisklyftor,kycklingfile & bearnesås. MUMS!!

Vid halv 8 åkte vi till Martin och förfestade en stund, innan vi åkte ner till knutan för att tura.
Satte oss på Tycho brahe båten, som sög röv. Så vi gick av i DK och väntade på Aurora istället. Mycket bättre.
I like it. Pratade,umgicks och hade kul. Träffade även på en kille på båten som jag pratat med på nätet ett tag.haha
Hans kompis kom fram och fråga om jag heter matilda, jag bara eh ja? :P haha
Ja ja, kul vra det iallafall.
Frallan körde mig och jonna hem till henne vid 1-2 tiden typ. Tittade en stund på Flightplan sen somnade vi gott.

Åkte hem med tåget 12:27 till Häljarp. Tryckte biljett och allt, men när jag väl ska visa biljetten så har jag typ tappat den?
MOGET!

Pappa hämtade mig vid tåget. Hem, duscha & göra vid sig.
Ska snart iväg på kalas hos Annas mamma :) Ska bli trevligt.
Mamma & pappa ska ha gäster idag, grilla & sånt. Så ska åka hem igen vid 19:30 för att vara lite social med dom.



älskar dig jonna enemark, min bästa vän <3
Jonna » 2009-03-09 | 17:39:47
URL: http://jenemark.blogg.se/

Älskar dig med Matilda Sandberg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!