090308 - Söndag

Då var denna helgen slut. Och fort har det gått.

Fredags innebar tura med Jonna & Martin.
Lördag var det kalas hos Annas föräldrar då hennes mamma fyllt år i veckan. Åt jättegod middag där, som bestod av kyckling och potatisgratäng med sallad. Det var otroligt gott.
Till efterrätt blev det kakor & tårta. Sen tog jag bussen hem 19:30. Och hela huset var fullt med folk.
Jag la mig i soffan på mitt rum med datorn i knäet och Melodifestivalen på tv. Tog de lugnt och slappade.

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte till Elisabeth vid tre tiden. Snackade en massa, och spelade guitar hero.
Åkte hem vid 9 tiden med mamma. Körde inom Hemköp och köpte lite bröd.

Imorgon blir det skola till 4. Annars inget planerat.
Tisdag blir det film hos S..


Herrå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!