090310 - Tisdag, sjukling

Sjuker igen då ja.
Började igår i skolan. Började frysa sjukt mycket. Satt och hackade tänder på svenskan. Var tvungen att ha min jacka,vantar och halsduk på mig inomhus. Men ändå hacka jag tänder. Så jag gick hem efter matten som slutade 14:10.
Var hemma vid 3. Somnade direkt då, och vaknade inte förräns vid 7, kolla tv en stund sen sov jag igen.
Hade 39 graders feber också. Och har förmodligen halsfluss. Igen. Har börjat få det ofta nu.
Sist var i julas. Hatar halsfluss. Hellre maginfluensa. Nej fyfan, halsfluss är något av det värsta.
Så har ringt och sjukanmält mig idag, och ringde och avbokade körlektionen imorgon.
Har tagit panodil idag, så febern är borta nu. Men kommer säkert tillbaka. Mår jag sämre i morgon blir det att åka till farbror doktor.

Så det blir ingen leka med Jonna på torsdag :( tyvärr... saknar dig hjärtat <3


Har precis duschat av kroppen, pallade inte ta håret idag. Ska snart ner och fixa lite lunch.
Ska se om jag kan äta lite potatis med veggibullar & brunsås. Är sååå sugen på det.
Har inte ätit sen igår kl 10 på morgonen när vi hade rast i skolan. Har inte kunnat svälja alls. Försökte få i mig lite yoghurt igårkväll, men de gick inge vidare. Men har ju som sagt tagit panodil, så det ska nog gå lite lättare nu.


Blir väl sängen heeeela dagen idag också.


Så blir väl ingen större uppdatering nu dom närmaste 1-2 dagarna kan jag tänka mig.
Men hata mig inte för det? (A)
Jonna » 2009-03-11 | 09:37:39
URL: http://jenemark.blogg.se/

Men älskling då, det är lugnt. Krya på dig ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!