090312 - Torsdag

Är på bättringvägen nu. Eller ja, har varit det sen igår. Har ingen feber längre, vilket är jätte skönt.
Har fortfarande ont i halsen. Lite hes & tjock.
Men jag hade tur. Det var inte halsfluss. För isåfall hade jag mått värre än jag gör. Och jag kan svälja, fast det gör ont. Men inte så mycket som det gör när man har halsfluss.
Men jag stannade hemma från skolan idag iallafall. Lika bra. Har hostat som fan hela natten.
X ringde mig även imorse. Kl 05. Haha. Blir lika glad varje gång jag ser att det är han :)

Konstigt nog har vi aldrig träffats. Fast ändå bor vi inte ens 1 mil ifrån varandra. Men jag förstår han. Han vill inte bli sjuk. Så jag får vara snäll och vänta tills jag är helt frisk. Tyvärr ska han jobba i helgen, så blir nog inte att vi ses då. Men i veckan som kommer så :) :)

Nej. nog pratat om han! =) För denna gången.



Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Familjen Flinta =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!