090314 - Lördag

Då var det lördag idag då. Vaknade runt 8 av att jag var såååå jävla kissnödig. Helt sjukt.
Sen la jag mig i sängen igen och startade en film, men somnade efter ja det tog inte mer än 2 minuter. Vaknade igen vid halv elva. Skönt.
Har precis kollat på WildChild på datorn. Riktigt bra film. Rolig som fan.

Senare ikväll vid halv sex ska jag på kalas hos mina kusiner. Lille Wilma fyller 3 nästa vecka. 
Ska äta äcklig smörgåstårta. Men jag skippar det. Åt fiskpinnar & makaroner för en dryg timme sen till lunch. Så jag klarar mig. Blir ju prinsesstårta & daimtårta till efterrätt, så jag får äta det ;) MUMS. Är sååå sjukt sugen på tårta.
Jag måste erkänna. Jag är ett tårt & kak monster. Hahaha. Älskar det.


Igår umgicks jag med Elisabeth då planerna blev ändrade. Skulle egentligen på fest hos Delinder i Malmö. Men var inte alls på party humör, så det sket sig. Vill inte åka dit och vara på dåligt humör heller.
Så jag och Elisabeth kollade på Lets Dance & spelade Guitar hero.
Jag måste ärligt talat köpa ett eget. Jag älskar det. Vill spela det heeela tiden. Blir fan ett beroende.
Så elisabeth, du får ursäkta att jag alltid vill spela det hos dig.. Men du måste förstå mig (A) haha.


Nu ska jag gå och sminka mig tänkte jag =)




Herrå!
Sutt » 2009-03-14 | 20:12:45
URL: http://sutt.blogg.se/

Hej Snäckis <3



Ingen fara att du vill spela det med mig, jag spelar bara det typ när Du är hos mig jue. Vill inte träna förmycket utan dig ju.

Hoppas att du snart levlar upp till nivå Medium ju, så jag har någon att lira med ;)



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!