090315 - Söndag

Grattis storasyster på namnsdagen.. jag hade ju igår ;) Rätt bra att ha efter varandra, då glömmer man inte bort det :D
Ska dit idag, till syrran. jag & familjen + mormor & morfar är ditbjudna på fika vid tvåtiden.
Och jag ska övningsköra dit. Längesen som tusan jag körde. Så får bättra mig på det eftersom jag snart ska köra med körskolan igen vilket jag inte gjort  på fleeeera månader. Och förhoppningsvis är det snart dags för Halka & uppkörning =)

Igår då var det kalas hos kusinerna.
Det bjöds på smörgåstårta vilket är sjukt äckligt. Fy fan. Men jag fick ner en pytteliten bit. Sen tog jag ett hamburgarbröd med dressing och rostadlök. Gott. Till efterrätt var det prinsesstårta och jordgubbstårta, och sen en jävla massa godis + chips.
Kollade på Melodifestivalen också. Röstade på Måns. Men tyckte att Malena är värd första platsen. Hon har sån otroligt fin röst. Jag hade gärna kunnat sjunga som henne. Det är så sjukt vackert.
Bara jag som får gåshud av det?
Sen såg jag snabbt att min kusin hade guitar hero, så vad tror ni jag gjorde hela kvällen förutom kolla melodifestivalen? Jo, självklart spelade jag GH :D :D :D
Men taskig som han är, så fick jag inte låna hem det.. hahaha.
Men om det finns någon där ute som läser min blogg och vill låna ut sitt GH till mig, så är jag evigt tacksam!! :)

Vid 23 tiden gick jag hem. Ringde Mr X också.  Han fick hålla mig sällskap när jag gick hem. Berättade för han att jag är jätte mörkrädd, och det tyckte han var såååå gulligt. Haha, söt han är.
Vi bestämde lite halvt att vi ska träffas imorgon (måndag). Men får se. Jag slutar inte förräns 15:50 och blir sent då tycker jag. Måste hem och äta och sånt också. Så ja, vi får se. Jag hoppas ju på att vi ska träffas..... I värsta fall får jag ta sista bussen hem och vara jäääävligt trött på tisdag i skolan. Nästan värt det eller hur? =)

Nej, nu ska jag kolla på något avsnitt av 2 and half men som jag har laddat ner =)


Herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!