090317 - Tisdag

Morrn morrn.
Igår var det skola, 8:30 - 15:50. Förvånansvärt nog så var jag där hela dagen. Nästan lite stolt.
Måste "boka in" en tid med min mentor snart. Prata lite med henne, vill hoppa av några kurser. Så som svenska & engelska. Efter skolan gick jag ner till stan, träffa x ..
Tog bussen hem 23:29. Satte mig vid datorn en stund när jag kom hem, sen somnade jag gott till Day after tomorrow.
Idag sket jag i skolan. Vi skulle på studiebesök hos Fonus. Begravningsbyrå. Och jag hatar allt som har med sånt att göra.
Så jag tänkte att jag skulle masa mig in till Landskrona, till körskolan en stund. Plugga lite teori.
Sen blir det en runda till Elisabeth =)

Och ikväll får man inte missa Lost. 22:40 !!


Nu blir det duschen.

Herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!