090318 - Onsdag

Då var onsdagen avklarad i skolan. Slapp dag som fan.
Började 8:30 (som varje dag) med svenska. Kollade på film, Ondskan. Drygt. Satt mest och pilla med mobilen och smsa.
10:30 var det dags för matte. Och konstigt nog gick det ovanligt snabbt idag.
Sen kl 12 så slutade jag för dagen. Sköööönt.
Tog bussen hem 12:29 och nu sitter jag här och har precis klämt i mig 1 macka.

Mamma kommer också snart hem. Då blir det ut på Willys och handla mat. Sen ska jag städa tänkte jag.
Annars har jag inget att göra i think. Umgås? :)

Imorgon ska jag till helsingborg och träffa älsklings jonna! :)


Äre fest på lördag eller?!?!?
Jonna » 2009-03-18 | 16:43:13
URL: http://jenemark.blogg.se/

YEAH! Äntligen, en evighet sen sist ju :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!