090319 - Torsdag & Naturkunskap

Vaknade upp idag på ett halvkasst humör. Vaknar varje morgon runt 05:30. Sjukt störigt. Men jag somnar förvisso om, men inte så kul att veta att man ska upp en timme senare. Men låg mest och hostade imorse. Fattar inte vad det är med min hals egentligen. Börjar bara hosta som fan när jag ligger ner. Och mest på kvällarna.

Menmen. Vaknade upp i morse då ju som sagt. Strålande väder. Och fåglarna kvittrade utanför mitt fönster.

på väg till skolan kom det en polisbil i Asmundtorp. Blev helt chockad. Inte ofta man ser dom där.
Men det var han snygge som faktiskt t.o.m bor i Asmundtorp. Sjukt het. Jag älskar poliser. Riktigt jävla heta, sexiga, porriga you name it.
Tänk att få ha en pojkvän som är polis? Fan en dröm!! Raaaawr..

Efter skolan ska jag till Helsingborg till min bästa vän Jonna <3 Inte träffats på 1 vecka. Skandal ..
Vi ska baka muffins till hennes projekt. Ska även till House of Pain och kolla våra piercingar. Så dom läker som dom ska. Egentligen brukar jag aldrig gå på återbesök. Men det skadar ju inte.
Sen ska Jonna laga middag. Undra om man vågar äta? Det tror jag nog... Fisk skulle det bli.


Nej, nu ska jag fortsätta med naturkunskapen. Wiiie.



Kram!

Jonna » 2009-03-19 | 21:02:31

jonna » 2009-03-19 | 21:06:30
URL: http://jenemark.blogg.se/

Naaw, babe! Ja och när vi sågs för en vecka sen var det bara en snabbis på 1-2 timmar. Och innan dess var det yttligare en vecka vi får skärpa oss gullet :( Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!