090320 - Fredag

Yeaaaaaah. Äntligen fredag. Skönt som fan.
Stack till skolan som vanligt. Var bara på samhällslektionen mellan 8:30-10:00. Gick bort till bussen, sa hej till patrik och sen på bussen ner till stan. Gick hem till Elisabeth. Kollade på National Treasure 2. Sen gick vi ner till city gross där vi mötte upp Maria i min klass som är sjuker. Hon skulle låna film av mig.
Sen handla vi kakor på city. Då jag har mensvärk som heter duga. Och det ända som verkligen hjälper det är fan kakor. Konstigt nog. Eller så är det bara något jag fått för mig? Men jag har inte ont iallafall. Haha.

Vidare hem till Elisabeth. Började kolla Mamma mia. Men stängde efter ett tag. Spelade GH istället. Kuuuuul !!
Finns fan inget roligare. Älskar det. Den känslan liksom!!

Nu har jag precis kommit hem nästan. Elisabeth skulle till sina föräldrar, så jag fick skjuss hem. Gött.
Sitter och lyssnar på en skiva jag låna av henne. Skit bra. Gamla låtar är bäst. Bara till att konstatera.

Ska snart börja städa lite smått här. Sen kl 18 kommer Linkans på middag.
& kl 20 är det Lets Dance.
Är sjukt sugen på att festa idag också.



Nej, nu kallar dammråtterna på mig!
Herrå!

Vad kallas detta spel du spelar med mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!