090321 - Storstäda

Hejhej ...
Nu känner jag mig så sjukt duktig. Började med att jag bara skulle städa en "vanlig" städning. Ni vet, plocka undan,damma & dammsuga. Istället blev det storstädning och rensa allt jag äger typ. Började med lådan under min säng. Ni vet den som är ööööööverfull. Gick knappt att skjuta under sängen längre för den var så full. Men nu är den inte ens halvfull. Så jag har slängt så sjukt mycket skit som jag har haft sen jag var 15 typ. Helt otroligt. Hittade t.o.m en mp3 som jag har haft en gång i tiden. Så den ska jag sälja till min lillasyster som vill ha en =)
Sen damma jag bakom min dvd/box/video. Och där var sånt lager med damm, helt sjukt. Vet inte ens vad jag ska jämnföra med. Men jag ljuger inte om jag säger att det lagret var typ 2-3 cm tjockt. Det var så jävla skabbigt. Synd att jag inte fota de.... =P

Men sånna här städningar behövs ibland. Det tog lite mer än 4 timmar.


Ikväll händer inget speciellt. Har inga pengar, så jag kommer ingenstans. För det är ju alltid jag som ska komma när jag ska umgås med någon. Aldrig någon som kan komma hit.



Nu ska jag ner och kela med syrrans marsvin.

herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!