090322 - Söndag

Sitter i köket med datorn. Kände att jag behövde lite omväxling. Maja sitter framför mig med sitt ena marsvin, och sitter och sjunger. Hon fick ju köpa min gamla mp3  för 100 kr. Så hon använder den flitigt.
Hämtade ju Guitar Hero hos min kusin igår, då han är hos sin pappa denna helgen.
Så ni kan ju gissa vad jag har gjort hela kvällen igår och idag? :) hahaha. Har sjukt ont i handleden och tummen nu..

Imorgon blir det ingen skola, faktiskt. Har sån jävla mensvärk.
På tisdag efter skolan ska jag till Trelleborg. Ska träffa J.. Ska bli där över natten också :)



Jonna. Du är min bästa vän! Glöm aldrig det. Detta som dom jävla idioterna har gjort mot dig är sjukt. Kan inte ens kalla det vänskap det ni "hade". Man gör inte så mot sina vänner, och speciellt inte ens bästa vän. Jag är så sjukt chockad så du kan inte ana. Jag skulle
aldrig aldrig aldrig aldrig göra så mot dig.
Du är min bästa vän. Jag älskar dig så otroligt mycket. Du är den bästa vän jag någonsin haft. Inget kan ta dig ifrån mig. Hjärtat som jag köpte till dig, det är bara en bråkdel av vad du betyder för mig. Det halsbandet ska visa vår vänskap för omvärlden. Hur mycket vi betyder för varandra.
Jag älskar dig, glöm aldrig det.

J+M Since 2008 till death. Right?!
Jonna » 2009-03-24 | 18:18:24
URL: http://jenemark.blogg.se/

Du är min bästa vän, du är min älskade Matilda <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!