090323 - Måndag

Blev visst inte att jag gick och la mig igår efter sista blogginlägget. Släckte tvn vid 02. Kollade på Herre på Täppan! Grymt roligt program. ahah.
Elisabeth ringde och väckte mig i morse vid halv nio tiden. Tack!!! =P Pratade med henne en stund. Sen somnade jag om.
Vaknade lagom till halv elva.
Har duschat och gjort vid mig nu idag. Tänkte att jag skulle gå ut och gå en runda och få lite frisk luft.
Sen tänkte jag sätta mig nere vid köksbordet med min laptop, och sen plugga matte. Behövs verkligen.
Kom på att jag skulle haft prov/test idag i matte. Men får göra det på torsdag istället. Har jag lite tid på mig att träna mer.

Har tagit fram min vårjacka också. Dock tänker jag inte använda den. Ser ut som jag är 100 gånger tjockare än jag redan är. Så det packar jag ner igen. Får införskaffa mig en ny, som inte är förstor.
Det är egentligen positivt. Köpte den förra året, och då passade den. Men inte nu! :)


Kommer mer update senare idag!


Herrå!


J+M <3
Jonna » 2009-03-24 | 18:15:42
URL: http://jenemark.blogg.se/

J<3M - Forever and ever.

Sägs att riktiga vänner finns kvar när de andra går, och det är nog rätt så sant !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!