090325 - Onsdag

Halva "skolveckan" har gått.. Wiiie. Dock har jag inte varit i skolan en av dagarna hittills. Hahaha.
Ångest ångest ångest... =P
Men jag sov hos J igår, och hade verkligen ingen lust till skola imorse. Åkte från han vid 7:20, var hemma lagom 9:15.
Drygt som fan. Hem, duscha & byta om sen på tåget 11:04 till Helsingborg där älsklings jonna var :)
Hon var hungrig så vi gick upp på Mc Donalds så hon fick mat i magen. Så kom där in typ 20 danskjävlar. Skolbarn.
PALLA! Tycker verkligen inte om danskar. Så jävla spydiga.

Efter Mc Donalds gick vi till sjukhuset för Jonna skulle träffa läkare.
Och jag fick snällt sitta utanför och vänta. Sen följde jag med hjärtat ner till provtagnings blablabla något. Där hon skulle ta blodprov. Och jag är så stolt över dig. Gick hur bra som helst! :)
Efter vi varit där så åkte vi hem till älsklingen igen. Satt vid datorn en stund & sjöng dansband. ahahah. Sen titta vi på Robin Hood! :D haha. Sen tog jag tåget hem 1 timme tidigare än jag skulle, ögonen höll på att gå i kors typ. Skit trött.
Så blir sängen tidigt idag. Skola i morgon också..


Herrå!
Sutt » 2009-03-25 | 20:28:56
URL: http://sutt.blogg.se/

Snäckis <3



Himmel vad dagen har gått fort, från det jag pratade med dig när du var på väg hem till nu när du redan har uppdaterat bloggen :)

Skönt att höra att det gick bra för Jonna i alla fall. Du får nanna tidigt ikväll, skola imorgon jue ;)



<3

Jonna » 2009-03-26 | 13:27:43
URL: http://jenemark.blogg.se/

Bästaste du <3



Tack för du följde med! Får se till att lyssna på Torliefs snart igen :D

Älskar dig mest <3 Utan dig vore jag ju inget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!