090327 - Fredag

PROSIT!! Fuuuuck. Palla bli förkyld? Har precis varit sjuk, och vill inte bli det igen.
Har bättre saker för mig än att vara sjuk.

Hoppade skolan idag också. No lust, no motivation.
Så gick upp vid 9:30, laddade tvättmaskinen med smutstvätt, och sen satte jag mig och kolla på Top Model och åt frukost i lugn och ro. Skönt att slippa stressa på morgonen.
Ska snart in i duschen tänkte jag, sen börja packa så smått. Ska till J idag. Blir där över natten.
Om det fina vädret håller i sig så blir det nog en promenad nere vid stranden, och sen övertalade jag honom att se finalen i Lets Dance, som jag bara vägrar missa. Får kompensera det med något annat! ;) rawr..
Ska ta med min laptop också. Då han inte vet ifall hans ps2 tar brända filmer, så han skulle koppla in min laptop till hans projekter. Much better!
Imorgon ska jag följa med han till Malmö då han ska köpa gitarr. Ska förmodligen hem imorgon också.
Men man vet ju aldrig vad som dyker upp? :)


     
1                                   2                                  3                                            4

     
5                                                 6                                        7

     
8                                      9                                     10                               11


12
                         
1: Vanlig ego pic på mig som jag tog igår morse!
2: Jag på en brygga i Landskrona
3: Vanlig ego pic som jag är supernöjd med
4: Jonna & jag. Min bästa vän! <3
5: Balder. Tog bilden juni -08
6: Kanon på Liseberg
7: Höjdskräcken
8: Haha, jag när jag var typ 15-16
9: Hahahaha. Herregud. Old pic!
10: Bild från 08
11: Elisabeth & jag våren 08
12: Jag på jobb sommaren -08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!