090328 - Lördag

Jag får väl börja med att berätta lite om gårdagen.
Åkte som sagt till J vid 15:55 tåget, som såklart var försenat. Kom inte förräns 16:10 typ. Drygt.
Men jag hann med bussen 17:05 i Malmö iallafall. Satt på bussen och filura och läste min bok. Väl framme vid 17:50 traskade jag hem till J. Jag hittade t.o.m själv. Och har ändå bara varit där en gång. Men det är inte så långt att gå och inte så komplicerad väg.. :P
Kom hem till han, och jag blev AP-TRÖTT. Jag menar verkligen trött.. Herregud. Mina ögon gick verkligen i kors.
Så jag satt och halvsov medans han spela Guitar hero. Sen pös vi ner till ICA och handlade. Blev lite stuff till middagen han skulle göra. Dock hade jag redan ätit hemma innan jag åkte. Så han fick äta själv. Hehe. Jag visste faktiskt inte att han skulle laga middag så.
Vid 20 tiden kollade vi lets dance. Fuck att Laila inte vann. Tyckte hon var värd den platsen.
Efter lets dance blev det film. Vi såg Fredagen den 13. Skit kass.
Sen blev det sängen. Somnade vid 1-2 typ. Och för engångsskull kunde jag sova, och jag slapp ligga på 20 cm. Så det var skönt. Haha! Mysmys.

Gick upp vid halv tio tiden. Klädde på mig och sen spela han guitar hero och jag sorterade lite bland min musik på min laptop som jag hade med mig. Vid 12 gick vi ner till systemet och handlade, sen körde vi till Malmö. Mötte upp hans två kusiner på Musikbörsen. Han skulle köpa gitarr, och så blev fallet.
Efter det körde vi till IKEA. Handlade lite stuff där. Sen blev jag avläppt på centralstationen vid 15 och tog tåget 15:21 mot Billeberga. Wiiie. Jag slapp åka 45 min på bussen från trellehåla iallafall.

Ska snart iväg till mina kusiner. Ska lira lite guitar hero tänkte jag.
Imorgon blir det slappe antar jag. Är mega trött hela hela hela tiden :S

Nästa vecka har jag även körlektion. Ska bli intressant. Inte kört på länge med körskolan. Så det ska bli kul.

Nej, nu blir det toalettbesök & sen iväg!

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!