090330 - Måndag

Jag måste verkligen börja skärpa mig i skolan. Var där 1 dag förra veckan. Och är inte där idag.
Jag har verkligen ingen lust till det. Ingen motivation. Inget som lockar att gå dit. Verkligen ingenting.
Imorgon måste jag dit. Har prov i Rättskunskap. Vilket jag inte hade en susning om då jag fick veta det igår typ. Men som sagt, får skylla mig själv eftersom jag inte har varit på lektionerna.

Pengar imorgon iallafall. Något positivt!
Förhoppningsvis blir det fest & utgång på lördag i Helsingborg med Elisabeth & hennes vänner.
Ska bli galet kul.. Ska beställa en klänning imorgon också på Ellos.se, förhoppningsvis får jag den innan fredag! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!