21:32 Torsdag

Jaha. Ännu en dag avklarad. Och imorgon är det fredag !! Längtar till tusen.
Har skola fram till antingen 12 eller 14:10, vet inte om jag har engelska eller ej. Hoppas att jag inte har det.
Blir förmodligen tura i morgon också. Ska bli kul... :D Annars blir det myspys med älskling.


Idag var det skola till 14:10, sen vidare till Helsingborg för att träffa jonna & marina. FIkade på espresso house.
Sen hämtade Martin oss. Hem till han en stund. Sen ner till House of pain där han skulle pierca sig.
Och det gjorde han. Kved som en liten bebis nästan :D HAHA
Sen blev det hem till martin där frallan hämta sin bil, sen vidare till väla. Handla på systemet & glass. Sen körde vi och lämna jonna & marina hos marina. Sen körde Martin mig till tåget.

Och nu sitter jag här.
Ska gå och lägga mig nu tänkte jag. Titta film & sova.


Herrå!



Är så sjukt stolt över dig älskling.. Tror inte du förstår hur mycket.
Jag älskar dig <3
Jonna » 2009-03-06 | 12:08:43
URL: http://jenemark.blogg.se/

ÄLSKAR DIG MED <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!