Entré i Malmö!

Skola idag fram till 12. Kollade på Saving Private Ryan på Engelskan. Sjukt bra film. Längtar tills vi ska se klart den.
Efter skolan stack jag hem till Elisabeth. Hon byta om och sen pös vi ner till bilen och började köra mot Malmö..
På motorvägen såg vi en likadan bil som elisabeth har. En golf. Så vi körde om den, och insåg snabbt att det skulle vi aldrig ha gjort :O Där satt tre utländska killar/män. Så dom börja köra om oss, och vi körde om dom och ja ni fattar? Så fortsatte det ett tag.. Haha! Sen började dom visa att dom ville ha vårt nummer. Så efter många om och men, så skrev vi elisabeths nummer på en lapp och visa i rutan. hahaha. Och den ena killen ringde upp, och jag svarade. Sa att vi skulle till Trianglen (ville inte att dom skulle följa efter ju) i Malmö och shoppa. Sen snackade elisabeth med dom, och har för mig att vi skulle träffa dom eller ringa dom 1 timme senare. Kommer inte ihåg. Haha. Men det gjorde vi inte.
Men vi kom till Malmö & till Entré iallafall. Dock hittade vi inte ingången till parkeringshuset :S Var itne skyltat eller något. Dåligt som fan. Så vi parkera en bit bort.
Dirket när vi kom gick vi in i några affärer och sen åt vi lunch. Grillad kyckling med pommes och sallad. Mums.
4 våningar + biograf finns det. Totalt onödigt med biograf om du frågar mig. Men det var stort som fan där. Nästan för stort. Jag menar, det är precis som Elisabeth sa. Ångrar man sig och vill kanske ha just den tröjan på Gina tricot, ja då får man gå genom hela köpcentret för att köpa den. Nja, så min åsikt är att det är alldeles för stort.
Men det är lagom om man vill slösa enorma summor pengar. Vilket man inte kan om man är student.

Innan vi skulle köra hem så fika vi på Waynes. (tror jag det heter) Och sen körde vi hemmåt.
Vi sjöng i bilen och skratta. Haha.
Och nu är väl elisabeth på väg till F om hon fortfarande inte står i duschen. Haha!


Imorgon blir det skola till 12. Ska dock stanna kvar och äta lunch där tänkte jag. Sen ska jag till körskolan för att ha körlektion 14:50-16:00.


Tack för en sjukt rolig dag Elisabeth. Nu får vi hoppas på fest på lördag så jag kan använda min klänning!! :D


Herrå!
sutt » 2009-04-01 | 22:23:17
URL: http://sutt.blogg.se/

Äntligen så fick jag läsa din blogg, väntat och längtat i så många dagar ;)



Jaa jag håller faktiskt med dig, köpcentret var för stor om men verkligen inte ska spendera ett par tusen lappar typ. :/



Haha Alen ringde mig idag ;) Haha, nördisch. Tänkt lämna ditt nummer till honom dock :O Hahaha..

Det blev en underbar kväll hos F, faktiskt :) Joina nere i tvättstugan? ;) Hahahaha..



Självklart så blir det fest på lördag.. Tack själv för en underbart trevlig och rolig dag tillsammans med dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!