Flisa <3

jag saknar dig sjukt mycket flisa. Du var min bästa vän... I 14 år var du vid min sida.
Snart har det gått 2 månader sen jag fick veta att vi skulle avliva dig. Du hade fått någon böld i munnen som hade börjat blöda. Kommer ihåg hur det rann blod ur munnen på dig. Och vi kände att det fanns bara en utväg. Med tanke på din ålder.
Du hade förmodligen inte klarat av att bli sövd. Du hade förmodligen inte vaknat upp igen....
Kommer ihåg när jag och pappa satt inne hos vetrinären. Du låg där på en filt på golvet och hade precis fått lugnande medel, för att sen få medlet som skulle få dig till att somna in.
Jag tänker på dig varje dag. Du är det första jag tänker på när jag vaknar, och det sista jag tänker på innan jag somnar. Du finns i mina tankar varje minut.
Det är fortfarande svårt att åka hem till någon som har hund. Jag saknar dig så galet mycket.
Ett liv utan dig, är inget liv alls.

Jag hoppas vi ses igen på andra sidan. Jag vet hur mycket du är ute och leker i det fria nu. Hur mycket du är ute och springer i skogen som jag vet att du älskar.

Jag vet att du hör mig. Jag vet att du hör mig säga "hejdå flisa, jag älskar dig" varje gång jag går hemifrån. Jag vet att du är här hemma. Jag känner din närvaro. Jag känner att du finns här. När man står och fixar en macka, jag känner att du står där bredvid och tigger som du alltid gjorde.


Vi gjorde detta för ditt eget bästa. Jag hoppas du vet det.
Du är så otroligt saknad. Skulle göra vad som helst för att du skulle komma tillbaka till mig.


Jag älskar dig Flisa! <3
R.I.P


15/11 -94
27/1 -09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!