Gääääsp!

Trött som tusan så här på kvällstvisten. Har precis kollat dokumentär om Britney Spears som jag laddat ner.
Det är sjukt vad papparazzin (stavning?) gör för att få bilder på henne. En bild på henne var värd cirka 10 000 dollar. Vilket är sjukt mycket pengar för en bild. Tycker dessutom synd om henne. Att leva så som hon hade jag inte tackat nej till, dom pengarna, det kändisskapet hon har o.s.v. Men att vara så eftertraktad och inte ha något privatliv alls. Fyfan.
Kan inte ens gå i en vanlig klädaffär utan att det finns 20 papparazzis. Inte gå och fika med sin bästa vän utan att bli fotad. Usch. I feel sorry for you ...


Ikväll har jag spelat GH, kollat Beck, pratat med älsklings jonna på msn & smsat med J.. Längtar tills tisdag.
Imorgon ska jag bara va hemma. (bortsett från skolan) Anledningen till det är bara sjukt löjlig så tänker inte ens skriva det.
Skola skiter jag också i då jag har mensvärk.


Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!