Helgens bravader!

Ojdå. Kom på att jag inte suttit vid datorn på hela helgen i princip. Lite ovanligt för mig =P
Ska försöka sammanfatta helgen så gott det går.
Here we go!

Fredag:
Sov hos syrran till idag. Mös med Mily & Morris.
Åkte hem vid 1 tiden. Egentligen totalt onödigt, men min bygel i BHn hade gått sönder. Så var tvungen att byta.
Haha! Tog tåget in till Helsingborg igen 15:04. Mötte upp Marina på Knutan. Jag köpte chai latte och hon varm chocklad. Sen väntade vi på Martin som skulle hämta oss för att köra till Väla.
Där mötte vi upp Frallan. Gick runder ett tag. Skulle handla present till Jonna. Och efter många om och men så hittade jag något. Ett bästis halsband. Skulle haft ett vanligt silver, men fanns inga på heeeela väla. Tråkigt nog. Så de blev ett svart!
Efter väla åkte jag & marina hem till martin och spelade guitar hero. Sen mötte vi upp Mattias & Jonna på kina resturang på kvällen. Åt gott & skrattade. Sen blev det ut en runda till Frallan för att hämta Johan Glans filmen. Och jag övertalade också han att följa med fast han var lite sjuker. Sen hem till martin.
Kollade den och skrattade som fan. Iallafall jag och jonna =D Sen körde Martin mig hem vid 1.

Lördag:

Vaknade upp strax innan klockan skulle ringa vid 8. På med kläderna, äta & packa det sista.
Tog bussen till Landskrona 9:11. Hem till Elisabeth.Sen körde vi mot Malmö vid 10 tiden ungefär.
Mot AQ-VA KUL! :D Hittade direkt också. Creed till oss !!
Var riktigt kul att bada. Sköööönt! Förutom han äckliga Chris nunez kopian. Jävligt läskig var han. Biffen också.
Fast FAN att vi inte la våra nummer till han snygge :O DAMN! Sååå grymt het. Och jag satt ju faktiskt bredvid han i bubbelpoolen. Men fy fan vad het.
Ja ja, nog om han! Vi körde hem vid halv fyra tiden. Var hemma strax efter fyra.
Då blev det duschen snabbt som attans. Sen fixa käk & göra vid sig. Då jag skulle med tåget 18:04.
Morfar var snäll och körde mig dit.

Hem till Martin, där även Marina var där. Va där vid 18:30. Förfestade. Drack en aning mycket på den korta tiden. Men gott som tusan var det. Sen vid 19:15 begav vi oss till bussen för att åka till Jonna som fyllde 19.
Då jag sagt hela tiden att jag inte skulle komma till henne, så har hon varit sur som tusan på mig. Så Marina & Martin gick upp till henne. Och jag gick till Tommy en sväng. I typ 10 minuter. Lånade hans dass =D
Sen gick jag upp till Jonna. Som bor på samma gård. Och snäckan blev mega överraskad och glad för att jag kom!
Inte skulle jag dissa dig på din födelsedag älskling? :) <3
Hos Jonna blev det tårta och lite prat innan vi gickt till bussen som skulle ta oss ner till Söder där vi skulle spela biljard. men efter som jag är sååå kass på det så lekte jag paparazzi istället.
Sen vid 22:30 typ gick vi ner till Crom. Och där fortsatte kvällen tills Frallan körde oss hem vid 01:30, då jag var meeega trött. Sovit dåligt natten innan och var allmänt seg.
Somnade hos Martin vid halv fyra när Marina & Frallan körde hem. Men martin gick in och la sig i sin säng direkt när vi kom hem. Så jag fick underhålla dom lite. Vi kollade på Johan Glans :D
Sen däckade jag i soffan. Så idag har jag lagom ont i kroppen. Jävla bäddsoffa.

Söndag:

Vaknade upp i Martins hårda jäkla bäddsoffa vid 10:30.
Kollade tv och gjorde vid mig. Tog tåget hem 12:30 till Häljarp där morfar hämtade mig.
Vid 2-3 tiden däckade jag i sängen och vaknade upp vid 5. Sjukt jäkla trött är jag. Och har blåsor på fötterna :( inte alls kul...

Och skola i morgon. Måste fan dit! Inte varit där på hela förra veckan typ. Men jag har faktiskt varit sjuk :(


Ja, detta var då lite om helgen. Detta är en liten del av vad som hänt.
Ni som varit med, kan ju be om ursäkt för ert uppförande sen när ni mognat till lite?
Jonna » 2009-03-01 | 20:17:19
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tack så himla mycket för att du kom :) Och tusen tack för halsbandet! Älskar dig så min bästa vän! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!