J+M...

Jonna. Glöm aldrig att jag är på din sida i det hela.
Glöm aldrig att jag älskar dig över allt annat. Jag litar på dig, jag finns här för dig alltid.
Jag kommer aldrig aldrig aldrig aldrig gå bakom ryggen på dig. Du är min bästa vän. Riktiga vänner gör inte så, riktiga vänner finns där för en alltid och snackar inte skit.

Det är Dom som är falska, det är Dom som är dumma i huvudet. Det är Dom som inte vet vad äkta vänskap innebär.
Det som Dom har gjort är oförlåtligt, enligt min mening.
Man gör inte som dom gör. Så är det bara.
Det är så jävla respektlöst så det finns inte. Dom är så jävla falska.

Glöm aldrig att du är min bästa vän <3
Jonna » 2009-03-30 | 21:55:25
URL: http://jenemark.blogg.se/

Jonna » 2009-03-30 | 21:58:50
URL: http://jenemark.blogg.se/

Älskade älskade Matilda <3 Att du skriver så betyder mycket för mig, mer än du tror. Jag litar på dig, och jag hoppas och tror inte att du kommer göra det samma som dom. De må säga att jag gjort misstag, att de har förlåtit det. Men det är upp till dom, det kan inte jag stå för. Jag är sårad, och du är vid min sida. Det gör en riktig vän. ÄLSKAR DIG ! <3 J+M - Since 2008 till death


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!