Sophie Lancaster!

Det är så sjukt. Varför ska man behöva bli dödad för att man inte är "som alla andra"? Varför?
Alla, alla, alla har rätt till att vara precis vem man vill. Vill du ha blått hår, fine. Vill du ha blondt hår, fine.
Så länge man själv trivs med det.
Bara för att man är goth, betyder det inte att man är mindre värd som person. Du är inte en mindre person för det. Du har samma rättigheter som precis alla andra.
Detta är skandal.
Jag hoppas att personerna som gjorde detta har ångest så det heter duga. Jag hoppas att dom sitter inspärrade resten av sitt liv. Jag hoppas dom förstår vad dom har gjort. Hur mycket skada dom har fört med sig genom att döda en ung kvinna. Jag hoppas att dom blir så illa behandlade i fängelset.
Jag hoppas att dom aldrig mer får se dagsljus.
Fy fan för folk som ni. Ni är inte värda att leva!


Jonna » 2009-03-31 | 14:20:23
URL: http://jenemark.blogg.se/

Usch ja, det är så sinnesjukt hemskt att sånt händer. Ingen är värd att dö för en sån anledning. Men de som gjorde detta ska inte dö, det är för lätt. De ska leva med sin ånger resten av livet ! De ska få veta vad de har gjort och leva med att de tagit en människas liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!