090503 Göteborg update

Jaha, då får man väl ta en update om göteborg nu då..

Onsdag:
Kom hit vid halv fem tiden, satt och käka burger king när jag kom fram. Sen hem till Sezzy och ta de lugnt och sen börja förfesta vid 6 tiden. Gick ut och satte oss här utanför på bänken och drack,spela kort & lyssna på musik.
Hade galet skoj. Vid 22 tiden åkte vi in till stan och in på strippklubben, som var det dåligaste jag varit med om.
Betalade 150 kr, var där cirka 1½ timme och fick se 2 strippor. Fett dåligt.
Sen blev det fyllekäk på något kebabhouse, tog en vegetarisk hamburgare. mega gott.

Torsdag:

Var ute i slottskogen och festade. Umgicks med emil,svenne,monica,sezzy,jag & anders.
Hade skoj som fan. Fyllekäka på burger king. Mega gott.
Annars kommer jag inte ihåg vad vi mer gjorde :S

Fredag:
Idag softade vi bara och tog de lugnt. Sezzys lillasyster Nicole kom hit också. Åt middag tillsammans,softa,käka chips&godis & såg film. Sen sov Nicole här.. Mega mysigt hade vi.

Lördag:
Dagen började med att vi åkte till Lidl med sezzys styvfarsa och storhandla.
Sen hem och packa in allt och göra sig i ordning snabbt.
Åkte till slottsskogen och träffade Susanne vid 4 tiden. Spelade brännboll & drack. Eller jag och sezzy var domare och räkna poäng och så.. Sen åkte vi limousine till deras hus.
Där vi började grilla och hade sjukt kul. Var först inte alls sugen på sprit, men sen gick det utför.
Har aldrig druckit så mycket i hela mitt jävla liv. Fyfan. Det var glas efter glas efter glas. Först var det en vinflaska & två cider. Sen fick jag en bag in box av susanne som jag även klämde.. FYFAN!
Vid 12 tiden kom snuten dit då det blev slagsmål som fan. 3 piker och en vanlig bil..Och då bestämde vi oss för att gå. Vilket vi gjorde jävligt rätt i. För tydligen så förhörde polisen alla en och en. Och hade dom gjort det med mig och sezzy så kan jag garantera dig att vi hade åkt i fyllecell och fan vet allt. 
Vi tog bussen hem vid 1 tiden. Jag satt på golvet på bussen och spydde i en papperskorg som anders fixa.
Och tydligen har jag suttit och skrikit "jävla svartskallar" & "jävla svartingar" på bussen. Jag har ett svagt minne om det, men jag vet inte säkert. Haha. Sen när vi gick av bussen så la jag mig på marken och somnade typ.La och spydde som en gris. Sen ställde jag mig upp och skulle gå in, men kom inte långt förräns jag var tvungen att hänga mig över ett elskåp och spy ännu en gång. 10 meter bort finns det en gräsmatta som jag la mig på och började spy ännu mer.

Efter många om och men kom vi in. Var tvungen att gå in på dass direkt för att spy igen, men det gick inge vidare. Då jag satte mig på huk framför toaletten men jag trillade och la mig ner i duschen istället, där jag låg ett bra tag. La och spotta och spydde i mitt eget hår. FREEESH!
Sen kom jag äntligen in i sängen, där anders fick hämta en hink till mig som jag hade bredvid mig. Sen har jag ett minne av att jag ber anders hämta min tandborste och ett glas vatten. Vilket han gör och jag ligger i sängen och borstar tänderna. och spottar lite överallt :S
 
Ja nä, nu ska jag inte berätta mer... Finns egentligen inget mer att säga.
Men jag hade galet kul iallafall. Och har aldrig verkligen aldrig varit så full i hela mitt liv.
Jag hade även skickat ett sms till mamma 01:10 och skrivet: Godnatt.Jag är jättefull.Godnatt <3
Ja fyfan........ Det är mycket man gör när man är full..


Idag har vi inte gjort ett skit.
Köpte pizza och softa bara. Somnade en stund på soffan också.
Ikväll ska vi inte göra något heller, bara softa framför tvn typ.
Jag ska packa mina saker också.
Tåget går 16:42 från Göteborg. Är framme i Landskrona 19:21..




Herrrrååååååååå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!