090510 Söndag

JAG FUCKING HATAR DENNA JÄVLA FUCKING FITT ÄCKLIGA HOR DATORN !!
Alltid alltid alltid alltid hänger internet sig :S Står hela tiden (svarar inte).  va fan liksom..
Den är fan sprillans ny, inte ens haft den en vecka. Jävla skit. Blir fan lack alltså.
Först trodde jag bara att det var på firefox den gjorde det, men laddade ner Opera (en annan sorts webbläsare) som tydligen också ska vara bra. Men nu har fan den börjat klabba också.. Jag orkar fan inte.
Jävla mög. 

 

Iallafall. Varit ute och gått en runda med Alexandra idag. Min förkylning blev inte bättre av det kom jag på. Då jag bara gick i tshirt. SMART!
Fjäskade även lite för henne så hon kom hit och gjorde en inbakad fläta på mig när jag hade duschat. Så då blir ju håret mega fint imorgon. Måste ju vara snygg på halkan ifall jag skulle dö liksom? ;) HAHA

Har precis städat undan lite och dammat. Behövdes.
Vill verkligen ha sålt min jävla laptop också. 
Har förvisso fått x antal svar på blocket, men njäe. Dom prutar fan för mycket.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!