090510 Söndag

Då var det söndag idag ja. Ingen höjdare kanske?
Är fortfarande dunderförkyld. Och det hjälpte nog inte att jag bara gick i tshirt innan när jag och alexandra gick en runda.

Smart matilda, smart.... 

Fjäskade lite för alexandra idag, så hon kom hit och gjorde en inbakad fläta på mig när jag hade duschat. Så håret kommer vara finfint imorgon när jag tar ut den. :) Måste iallafall se snygg ut på halkan om jag dör liksom? ;) HAHA! 

Har precis städat undan här lite. Plockat undan och dammat lite.

 

Ärligt. Jag vill fan ha sålt min jävla laptop nu..
Pallar inte ha den liggandes här hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!