090526 - Godmorgon

Godmorgon godmorgon.

Igårkväll vid 22 tiden snackade jag med Ola på msn, vi bor typ 2 hus ifrån varandra. Iallafall, frågade om vi skulle se film. Så blev fallet. Så jag knallade bort till han och vi såg Accepted tror jag den hette. American pie-liknande film typ. Kom på efter halva filmen att jag redan hade sett den.
Sen kollade vi på Yesman. Älskar den filmen, så jäkla roligt. Sen när den var slut så var klockan kvart i två, och då tyckte Ola att vi skulle se en film till. Men det pallade inte jag. Så jag knallade hem istället. Ringde Jonna på vägen som var helt förstörd i princip.
Men jag älskar dig snäckan. Jag kommer aldrig lämna dig, aldrig i hela mitt liv. Jag lovar dig!
Pratade med jonna i tele tills klockan var halv tre, sen började mina ögon gå i kors. Så jag gick och la mig och somnade på tre sekunder i princip.

Vaknade när klockan ringde idag 9:15. Såg att jag hade fått ett sms av Han. Blir lika glad varje gång.
Om allt stämmer o.s.v när vi träffas så ska vi åka till Thailand i höst/vinter. Han har varit där 1-2 månader med sin bror för ett tag sen. Vi har redan börjat kollat på hus/lägenheter där nere. Ser fram emot det.
Hoppas nu bara att allt funkar när vi ses också. Men det gör det säkert. Kan jag nästan garantera :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen pysa till bussen.
Ska åka till Helsingborg och träffa Jonna.


Mer update ikväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!