aaaaah!! NERVÖS!

Herregud.
Kommer ni ihåg Linus, från Norrköping? Som jag egentligen skulle åka till i typ februari?
Han är på väg till mig nu :O Han är typ i Helsingborg nu.
Han frågade mig på msn innan idag vad jag gjorde o.s.v och så fråga han ifall han skulle komma hit. Och som vanligt skrev jag ja men visst kom du, Han tog min adress, skrev in på gpsn och sen loggade han ut från msn...
Så nu är han snart här. Trodde jag fan aldrig.

jag är mega nervös :O hahaha. Han stannar antingen tills i morgon eller på söndag.
vet inte än, men det återstår att se.
Är skit glad att få träffa han... Har pratat på internet typ flera månader.




Mitt hjärta, vill ha dig här N <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!