Bada & streetrace

Sket i skolan idag. Har fan ingen lust att gå dit när jag inte känner mig välkommen där.
Hell no. Men jag steg upp halv åtta för att se till så lillasystern kom iväg till sin skola iallafall.
Käkade frulle då också & sen la jag mig i sängen och kollade en stund på Romeo & Julia som jag somnade ifrån igårkväll. Sen däckade jag och vaknade när klockan var halv elva ungefär.
Duscha & packa badkläder & åt lite. Sen hämtade jag syrran på skolan 13 och vi tog bussen tio över.
Var nere i vattnet på badet strax innan 2. Vid 3 tiden fikade vi lite och sen badade vi igen tills klockan blev kvart över fyra.
Då gick vi upp & byta om.
Åkte med mamma & pappa hem vid kvart i fem tiden.
Hem, duschade & käka middag.
Och nu har jag precis formaterat om min andra laptop. Så nu är den redo att säljas. Usch.
Hatar att sälja saker. Men jag behöver ju faktiskt inte två stycken :S

Om en timmes tid kommer T och hämtar mig. Ska hämta upp Tessi hos sig och sen ska vi till Helsingborg för lite streetrace. Ska bli skoj.

Annars vad som händer i helgen har jag inte en susning.
Mamma & dom ska på Lisa-dagen imorgon.  Och det tänker inte jag följa med på.

Får se vad som händer helt enkelt. Hade velat festa, men har inte pengar till de.
Och jag festa som fan när jag var i göteborg förra veckan, så jag får nog ta de lite lugnt faktiskt..


Herrååååå!
Toyza » 2009-05-08 | 22:27:46
URL: http://toyza.blogg.se/

Tackar :) Det är från Isadora, det är en väldigt mörk lila.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!