Dålig dag?

Började med att jag försov mig. Skulle gått upp 8:30 men inte det nä. Morsan kom och väckte mig 9:20. OPS!
Skulle tagit bussen 9:52 som jag sen insåg inte gick ändå. Smartass.
Så jag ringde morfar och bad han köra mig så jag var i skolan 10:30 när jag började. Tackar vi för.
Var på matte lektionen bara. Sen gick jag och pratade med rektorn och sa att jag skulle behöva vara ledig på måndag & torsdag. Har halkan på måndag & farfars begravning på torsdag.
Men det tyckte inte hon? Hon tyckte istället jag skulle sluta på skolan eftersom jag redan hade för mycket frånvaro. Och om jag var borta dom två dagarna nästa vecka så skulle dom rapportera till CSN och dra mina pengar.
Varsegod säger jag. Pallar inte bry mig. Jag fixar pengar på annat sätt.

Efter skolan stack jag hem till Tessi och umgicks en stund. Först var vi ute med hundarna en runda & sen spelade vi Wii. Sen kom även hennes kompis Ida. Satt och snackade en stund till klockan blev 17 och jag gick till bussen. Som jag sen också insåg att den inte gick,så jag gick ner till stan från Karslundsbadet ungefär.
Hoppade på 240 hem mot lilla Asmundtorp.

Kom hem, lagade middag. Sen har jag städat & möblerat om.
Blir aldrig bra. Vill inte ha det jävla skrivbordet. Men jag måste ju ha datorn någonstans. Vill inte ha det på bordet, då ser det bara gay ut eftersom jag måste ha datahögtalarna där också. Och det vill jag inte.


Nu ska jag ner och snacka lite skit med mamma och dricka MJÖLK !!
BTW, Espresso house ska öppna i Landskrona.. JÄVLIGT GÖTT.
Fast jag kommer ju vara där var och varannan dag nu känns det som :O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!