Dunderförkyld

Ja då har man lyckats med det också. Jag hatar att vara förkyld.
Men med tanke på att jag bara hade kjol igårkväll & min metallica tröja så får jag nästan skylla mig själv.
Hade rövont i halsen också innan idag. Så trodde direkt att det var halsfluss, då jag har det sjukt ofta. Men har inte lika ont nu, så det är positivt, Men med min vanliga otur så vaknar jag och kan inte andas i morgon. 

 

Har legat i sängen hela dagen i princip. Har ingen energi heller. Helt död. Känns som jag har festat varje dag i en veckas tid. Nej usch, hatar att vara sjuk. 
Så jävla typiskt mig också att bli det när jag ska göra något. Har ju halkan på måndag.

 

Nä, nu ska jag fortsätta se Se upp för dårarna som går på tvn.
Helt ok faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!