Förhållande? Vad är det... Jag saknar DET!

Jag är så sjukt avundsjuk på alla som har pojk/flickvän. Jag vill också känna det där lilla extra för någon.
Jag vill älska en person. Och bli älskad.
Jag vill ha någon som jag kan ringa till när jag är ledsen, som jag kan låna en axel och gråta till, som jag kan dela mina problem med, som jag kan dela min lycka med.
Jag vill också ha en pojkvän som jag kan ligga en hel dag i sängen med och bara mysa och se film efter film.
Ha en pojkvän som man kan hitta på saker med. Gå och bowla, se en film på bio, äta ute på en mysig resturang, gå en runda längs stranden.
Jag vill också ha en pojkvän som man kan tjaffsa med. Jag vill ha en människa som jag kan dela mitt liv med.

Ja, jag vet att jag bara är 19 år. Jag vet att jag är ung. Jag vet att jag har hela livet framför mig.
Men samtidigt känner jag att jag behöver någon vid min sida.
Jag mår dåligt, det erkänner jag. Jag är deprimerad. Har varit det sen jag var 14 år. Jag behöver någon som kan hjälpa mig att komma från det tråkiga stadiet. Jag behöver någon som muntrar upp mig varje dag. En person som får mig att vilja gå upp ur sängen om morgonen.


Känns lite tidigt kanske att börja prata om en viss person. Vi har aldrig träffats.
Vi pratar i telefon flera gånger om dagen. Smsar en stor del av dagen. Han gör mig så sjukt glad. Så fort jag ser att han ringer så lyser hela jag upp. Hela jag blir helt varm och glad.
Han jobbar dessvärre i Stockholm och kommer hem till skåne varannan-var tredjevecka ungefär.
Han ska komma hem nu i början på juni, och då ska vi träffas. Och jag ser fram emot det något så otroligt mycket.
Ska bli oerhört trevligt att träffas.



Vill bara säga att jag älskar dig Jonna Ann Elisabeth Enemark otroligt mycket.
Du är min bästa vän. Min andra halva.
Snart tar du studenten också. Och jag är så sjukt stolt över dig.
När jag ser dig springa utför trappan kommer jag gråta så oerhört mycket, av alla sorters anledningar.
Först och främst för att du har LYCKATS, du har lyckats ta dig igenom gymnasiet.
Sen för att jag får vara en del av säkert en av dom viktigaste dagarna i ditt liv.
Jag älskar dig Jonna, du är något av det bästa som hänt mig.
Alltid ska det vara vi. Och det ska jag snart bevisa för dig, snart kommer överraskningen för dig. Som du dock redan vet om, men det är ju tanken som räknas. Jag hoppas att det snart blir färdigt.
Jag vill visa dig hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig.
Det ska jag bevisa genom att tatuera in J+M på anklen.
Det är inte mycket, men tillräckligt mycket för att bevisa min kärlek till dig.
Och jag kan garantera dig, att det är inte många som gör något sånt för sin bästa vän.
Därför vill jag vara annorlunda, och visa att jag verkligen älskar dig.

Min bästa vän!

                                                       
Jonna » 2009-05-23 | 22:49:18
URL: http://jenemark.blogg.se/

Matilda, Matilda, Matilda! Jag vet inte hur du lyckas men du lyckas.

Du får mig tårögd och rörd.

Du får mig att känna mig glad och lycklig att jag har någon som tycker om mig no matter what.

Du får mig att tro på att det finns folk jag kan lita på, folk som inte går bakom min rygg.

Du får mig att känna mig speciell och värdefull.

Du får mig att känna mig som någon överhuvudtaget.

För detta tackar jag dig , och jag älskar dig tills mitt sista andetag! <3

För mig är du vänskap, kärlek, glädje och skratt.

Cecilia » 2009-05-24 | 20:16:24
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Nej har inte varit på trafikskolan på jättelänge, inte haft tid. Måste bli klar med teorin bara, det är det som gör det så segt :P Själv då ? Fått din tid än ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!