Helg update

Jag orkar inte skriva om gårdagen. Jag orkar verkligen inte.

Men det blev fest hos Andy tillslut. Hade sjukt jäkla skoj. Slutade med att två killar låg däckade i andys säng , dom höll handen & var allmänt söta. Kysstes under kvällen gjorde dom också =P
Nattmat på mc donalds blev det för mig,elisabeth & andy. Göttigt. Var hemma hos syrran vid 3 tiden där jag skulle sova.
Vaknade halv ett. Gick och handla present till mamma i en blomsteraffär. Sen hem till syrran igen för att duscha och så. Sen körde jag & syrran till väla och handlade.
Fick äntligen köpt en ny klänning. Skit snygg. Jag gillar den skarpt. Traskade runder där inne och åt även middag där.

Sen tog jag tåget hem halv sju.
Har nästan precis ätit äggmacka med resten av familjen. Mums.


Vill ni se bilder från andys fest finns dom på min bilddagbok. :)


Här är iallafall en bild på min klänning jag köpte idag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!