Ibland måste man

Har inte skrivit på några dagar då min blogg skulle förändras lite till utseendet.
Har tagit längre tid än jag trodde och den är fortfarande inte klar.
Men för att jag inte ska tappa alla mina läsare så börjar jag nu blogga igen.
Ni får stå ut med hur bloggen ser ut =D

Så lite update om vad som har hänt den senaste tiden?

Jag har fått sålt min laptop. Fick en del cash för den vilket är inte fel.
Jag har gjort halkan på körskolan vilket var skoj. Dock var det inte lika halt som jag trodde.
Jag har även byggt på mina naglar. Var på sexparty igår i kävlinge. Har dock inte varit i skolan mer än 2-3 timmar i tisdags.
Känner att jag vill fan inte gå dit. Känner mig inte välkommen. Jag menar, det är vuxna människor som beter sig som 3 åringar. Grow up.
Och jag fick liksom inte ens ta ledigt för min farfars begravning, och då är det fan illa.
So fuck off.


Sitter och kollar på Robinson nu.Snart dags för Eurovision songcontest. Ska bli skojsigt.
Sen kommer Robin hit en sväng också. Han skulle köra hem Alexandra ändå så.


Imorgon ska jag iväg till centersyd med mamma & moster och handla skor.
Jag ska hoppa på den trenden med gladiator skor faktiskt. Fast egentligen är dom sjukt jävla fula. Men igår när alexandra hade på sina så blev jag grymt sugen på ett par sånna. Så jag ska lätt köpa ett par.



Nu är det robinson tävling.
Puss!





Du är söt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!