JAG HAR VUNNIT EN LAPTOP!!

Varit på Riskettan idag på körskolan. Och när vi hade typ rast där så fick jag ett samtal av en kvinna från Lokaltidningen.
Och sa att jag vunnit en laptop, jag bara eh okej? tack... eller något.
Trodde först inte på henne, men hon var allvarlig och sa att jag kunde komma och hämta den när jag kunde. Så efter körskolan så traskade jag bort till Lokaltidningen, skrev på ett papper,blev fotograferad & sen var dator min :D :D FYFAN vad härligt.. Behöver ju verkligen en ny också då den jag har nu inte är världens bästa.
Så jag ringde till morfar och sa att jag vunnit den så sa han " ditt lilla svin" HAHA. Han är sååå jävla avundsjuk så det finns inte.
Det är min mosters sambo som anmält mig i tävlingen, och det roliga är att både han och jag har vunnit. Så nu sitter vi här med varsen sprillans ny Dell laptop.. FAN VAD GÖTT !!

HAHA, är såååå jävla glad alltså... :D:D
Ska ha körlektion 16:20, vilket suger. Vill ju sitta hemma och pilla med den nya datorn vafaaaaan :D


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!