Körskola & strandpromenad

Varit på körskolan i morse. Satt där cirka 3 timmar och pluggade teori. Känner mig duktig.
Efter det så slog jag en pling till Elisabeth och frågade om hon vill joina mig på en strandpromenad, och så blev fallet.
Gick från elisabeth & bort till borstahusen. Mega skönt. Vädret är helt perfekt också.
Sen tog jag bussen hem och åkte direkt till Elgiganten med morfar för att lämna in min tele på lagning IGEN.
Kommer ta cirka 15 arbetsdagar sa han. Men förra gången tog det precis 1 vecka. Så jag kan ju hoppas på att det blir så denna gången också.
Fick en lånetelefon också, men den gick inte att ladda batteriet såg jag. Så jag ringde snällt och fråga Tessi om hon hade någon tele jag kunde låna och det hade hon. Super schysst.
Så ska hämta den imorgon när jag har umgåtts med anna :) Ska bli skoj att träffa lilla Nova också :)


Herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!