Lilla Nova

Aw. Har träffat Anna & bebisen Nova idag. Såå underbart söt hon är  och liiiiten.
Vi möttes upp utanför Olivers och satte oss på en bänk i närheten och satt och pratade en stund.
Sen gick vi hem till Anna & Phille för att Nova skulle ha mat. Efter en stund kom både Phille & annas bror hem där.
Satt och pratade och umgicks tills det var dags att åka med pappa hem vid 4.
Hämtade mamma på jobb också. Snackade lite skit med min moster som började jobba nu ikväll och dom andra arbetskamraterna. Och jag måste ju säga att det ska bli galet skoj att få börja jobba där igen.
Som jag har saknat vissa. haha. Både personal och dom gamla. :)

Nu ska jag snart iväg och träffa Robin :)


Blir kanske lite mer update ikväll,får se.
puss!


Bilder från dagen finns på min bilddagboken.
Heter Patetiskanka där :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!