Nytt inlägg! (kom inte på något bättre)

Då var det kväll igen. Och dags för en dags uppdatering.
Vaknade upp i morse vid halv sex när x klocka ringde. Somnade om till 7 då x gick till jobbet. Och jag låg kvar i sängen.
Bestämde mig dock väldigt snabbt för att jag skulle åka hem direkt och följa med mamma och handla. Så jag leta upp en film jag skulle låna och skrev en liten lapp & bäddade sängen. Sen pös jag till bussen.
Var hemma strax innan 9 och gick rätt in i duschen och fräshade till mig lite.
Sen körde jag och mamma till morfar som skulle bli klippt. Fikade på lite frukostbullar också innan vi körde vidare till Willys. Inom en runda på engelbrektsboden där jag hittade en kofta typ, som slutar under brösten. Jätte söt. Tänkte att jag skulle ha den imorgon när jag ska till Helsingborg och ska titta på Jonna när hon ska ha sin bal. Min älskade Jonna <3

Var hemma vid 13 tiden. Såg att jag hade fått brev av vägverket. NERVÖS som fan blev jag. Trodde de skulle vara någon information om att tiderna hade blivit ändrade eller något. Men det var de inte. Dom skulle bara bekräfta tiderna & så var där lite info & betalningskort. 220 kr kostar uppskrivningen & 700 kostar uppkörningen. Herregud.

Jag frågade mamma också innan hur mycket pengar vi spenderat på mitt körkort, och vi är uppe i närmare 25 000:-
Och det är fan mycket pengar. Fyfan.


Nu ska jag krypa ner i sängen snart och starta en film.
Blir körskolan imorgon någon timme, sen hem & fixa sig för att åka till Helsingborg! :)


Jag älskar dig Jonna <3
är så jävla stolt över dig..


Therese » 2009-05-31 | 23:23:12

jag har aldrig hört ngn spendera så mkt på sitt körkort.. mitt kostade 5000:- =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!