Skoskav, nejtack!

11 plåster sammanlagt kom jag fram till. Så många plåster hade jag på mina fötter idag. Fick två st av Tessi hemma hos henne också som jag kunde ha på mina hälar. FYFAN vad jag hade ont.

Har varit på Väla idag med Elisabeth. Innan dess skulle hon klippa sig och jag träffade tommy en sväng som skulle kolla på brillorna han ska köpa av mig. Gött.
På Väla köpte jag en korthållare till mina kort, då jag kom på att min plånbok inte får plats i den nya väskan jag köpte för ett tag sen. Köpte även en klänning på gina som är mörkblå/lila aktigt. Mega snygg.

Efter vi varit på väla körde vi hem mot Landskrona igen. Blev avsläppt hemma hos Tessi.
Skulle få låna en mobil av henne. Superduper schysst. Tackar jag som fan för.
Sen gick vi ner till rampen och träffade på hennes polare som skulle åka lite inlines. Sen tog jag bussen ner mot stan 18:15 och sen hem mot Asmundtorp 18:30.


Imorgon ska jag till körskolan på morgonen sen träffa Anna & hennes bebis Nova :) Ska bli sååå jäkla kul.
Efter jag umgåtts med henne ska jag träffa Robin :) :) ska fråga han ifall vi inte ska åka och kolla när Alexandra och hennes klass har sin sista konsert med klassen.


BTW, inte missa Lost idag... 22:40!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!