Solsting & snesprång

Ja snart är det dags att sätta sig i sängen och titta på Solsting & snesprång som går på TV4.
Jag är ett stort fan av Stefan & Krister, så jag ser fram emot det. Och jag blir förmodligen inte besviken heller.

Bråkade lite med morsan innan, så jag tog cyklen och cyklade hem till mina kusiner och snackade lite skit med min moster. Den jävlen har ju vunnit en cykel. Jävla tur dom har i den familjen. Först två datorer, 3st Wii konsoler, en resa till London som dom varit på för någon vecka sen, min kusin har vunnit en cykel & nu min moster.
Herregud. Vad blir det nästa gång? En bil? I´m not surprised.


Imorgon ska jag umgås med Jonna :) <3

Onsdag & torsdag blir det körskolan heeeeeela långa dagen.
Måste mata in den jävla teorin nu inför uppskrivningen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!